Smart Hospitality Solutions

Met slimme technische oplossingen werken we aan meer gemak, aan betere faciliteiten en aan een veilige en verantwoorde ontvangst, mét behoud van de ons kenmerkende warme glimlach.

De actuele crisis en de stapsgewijze opschaling naar een ‘nieuw normaal’ houdt veel organisaties bezig. Natuurlijk wil iedere organisatie graag haar medewerkers weer verwelkomen en haar relaties een warm welkom bieden. Maar hoe doe je dat veilig en verantwoord?

Naast onze reguliere ‘smart hospitality solutions’, zoals digitale bezoekregistratie en virtuele receptie bieden we ook een aantal slimme technische oplossingen, die bijdragen aan een veilige en verantwoorde opschaling:

De bezettingsbarometer

Met onze bezettingsbarometer bieden we medewerkers, bezoekers en receptiemedewerkers realtime inzicht in de bezettingsgraad van panden en/of verdiepingen en tonen we met een eenvoudige kleurcodering of het verstandig is om nog binnen te gaan.

De ontvangstrobot

Robots zijn ongevoelig voor het coronavirus. Een robot kan zodoende een veilige aanvulling zijn op het receptieteam. Onze ontvangstrobot kan naast reguliere ontvangsttaken ook heldere instructies geven over aangepaste richtlijnen en aanwijzingen geven over te volgen looproutes.

Koortsscreening met thermische camera’s

Thermische camera’s zijn gemeengoed in beveiligingsland. Ze leggen warmtebeelden van een situatie vast. Toegepast bij de ontvangst kunnen deze camera’s worden ingezet om een initiële koortsscreening te doen.

Meer informatie en contact

Meer informatie over onze vernieuwende ‘smart hospitality’ dienstverlening? Neem contact met ons op of laat uw gegevens achter waarna wij contact met u opnemen.

Door dit formulier te versturen ga ik ermee akkoord dat Embrace mijn persoonsgegevens verwerkt om mijn vraag in behandeling te nemen en te verwerken. Voor meer informatie raadpleeg ons privacy statement.